lördag 1 mars 2008

"På förlossningen och BB, KSS, Skövde...

... 2-7 December 2007"Det är titeln på min senaste LO som jag skapat nu ikväll. Har använt lite olika papper, 3st närmare bestämt. Sen har jag använt photoanchors, brads knappar, bokstavsstickers och nåt garnliknande som fanns med till albumet jag köpte häromdagen. Hela Lon är insatt i Walthers album. Är ganska nöjd med den iaf. Hade ruskigt svårt att få till journalingen. Blev inte riktigt som jag tänkt mig.
Även titeln var lite svår att få snyggt, blev lite vinnt o snett, svårt o pillrigt med stickersen . Mkt roligare att stansa! Om en månad kommer min drömprins... Va blev ni nyfikna? Min drömprins är ju grodan.. Nej Emma, Senada, och Fereshteh inte han i klassen... utan En grön Cuttlebug! Hihi... ska ju hämta den på mässan i Göteborg om en månad.

Om någon undrar över det där men grodan och klassen så var det som så att på nollesittningen så var det djungeltema. Och en kille i klassen som alla tycker är jättesöt (o det är han verkligen) var utklädd till groda. Ingen av oss visste vad han hette och när vi sen pratade om han så sa vi ni vet han grodan. Så nu kallar vi han för grodan. Stackars Fredrik. Han var söt som groda med.
Lon jag skapat ikväll.

Inga kommentarer: