fredag 7 mars 2008

Promarkers I love them!

Ja igår stämplade jag upp lite olika motiv och färglade med mina nya underbara promarkers. Oj va roligt det var och lätta att måla med. Men ser man inte upp och har nåt under så läcker färgen igenom pappret och färgar bordet. Men det gick att torka bort. Sen luktade de lite skarpt men annars helt ok! Betyg 4 av 5! minuset kommer pga lukten!

Har jobbat idag 6-16,15. Bakade "Snoddas" med min brukare. Var ju busenkelt att göra! och gott vart det! Tom brukarens pappa godkände dom.

Sen har jag promenixat med min brukare i ca 3km RASK TAKT! Jag fick stundtals springa för att hinna ikapp min brukare.. för det gick undan vill jag lova!

Funderar på att baka lite snoddas här hemma med... bra o ha i frysen juh!

kramar

1 kommentar:

triscrap - [a] life of film sa...

Snoddas??? *se förvirrad ut* :) är det kanelknyten typ?