tisdag 25 mars 2008

Stormen Tuva

För ett par veckor sedan gjorde jag en LO om stormen Tuva. Den är väl inte helt klar, ska sätta lite dekorationer på den också, men vad vet jag inte... tips tages gärna emot!

På lördag ska gubben och jag åka till Göteborg och scrap och stämpelmässan! Ska bli sååå kul alltså! Jag får ju hem min GRODA med!! Det ni!

I eftermiddag ska jag till sjukgymnasten får se vad hon säger. har ont i min arm, handled och tumme... troligen någon nerv i kläm eller nån sträckt sena. Får se vad sjukgymnasten säger som sagt. Jag kan fortfarande inte lyfta Walther utan att det gör så ruskigt ont i rygg och nacke... och jag får inte göra det heller. Jag känner mig både usel och handikappad när jag inte kan ta hand om Walther till 100% själv. Känns jättefel!

Försöker städa här. Peter och jag hjälps åt. Jga tar vår arbetsplats/datorhörna/ min pysselhörna. Sen får Peter dammsuga och skura golven! Jag pallar inte det.
Var bara tvungen o ta en paus och sitta här några minuter. Ska göra en liten bloggrunda och ett besök på svensk scrapbooking och scrappiz, samt ett par andra forum.

Får troligen besök ikväll. Trevligt! En Skövdebo som inom kort blir Tidaholmsbo! Skojigt! Ska bli kul! Skönt o slippa vara ensam när Peter jobbar.

Lo'n om stormen tuva. strax efter att jag var klar fick Walther tag i min zig guldpenna och rita dit nån krumelur på journalingen, vet inte hur jag ska lösa det eller om jag ska låta det vara så bara.
Kramar Michaela

1 kommentar:

Kamilla sa...

Vilken härlig LO!!
(Oj vad det måste ha blåst)