fredag 28 mars 2008

swappar och ond hand

Kommer in o skriver lite grann här. Imorgon bär det av till Göteborg och nordiska scrap och stämpelmässan! Ska bli så himla kul så det finns inte ord att beskriva! Kul o få göra något riktigt kul nu när allt är som det är här efter allt.

Var hos arbetsterapeuten igår med min onda hand och tumme som domnar, jag har en svullen handled och i och med detta så klämmer den på nerven till tumme, pekfinger långfinger och halva ringfingret. Så nu har jag en skena på mig speciellt nattetid men även på dagen när jag belastar handen och så.

Var med i Marsswapparna på kortmakeriet. Fick ett kort i förrgår med posten och i tisdags fick jag lite grejer från min önskelista som jag la upp i swappen. Temat för kortswappen var "M"Ett M-kort från Eva J. *tack*



Superdupercoola brads och öljetter från Eva N (Turbowitch)*tack*


Urful men såå bra skena som jag fick av arbetsterapeuten.

Inga kommentarer: