onsdag 2 april 2008

Kort

Har gjort ett grattiskort som ska skickas med en present i födelsedagsswappen jag är med i på svenskscrapbooking. Sen har jag gjort klart kortet till lilla Natalie också. Så nu kan jag posta det och hennes tvllingbror Emils kort också när jag postar det andra paketet. Tänker dock inte lägga upp grattiskortet ännu här i bloggen, gör det när jag vet att mottagaren fått sitt paket.

När jag scannar försvinner delar av korten, försöker lägga kant i kant för att få det så rakt som möjligt och det är inte lätt. Men jag lär mig väl snart antar jag. om nu undrar varför det är så lite bakgrundspapper i nederkanten på det blåa kortet så vet ni varför.

Lugnt här idag. Ska försöka röja i förrådet. Måste hitta några böcker jag behöver ha. Så Peter får röja lite sen. Jag klarar inte det ännu.

Kramar

8 kommentarer:

Karolina sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Karolina sa...

Ojdå! Första inlägget blev fel. Jag gör ett nytt försök.
Vilka fina kort! Gillar speciellt det till Nathalie, härliga färger =)
Det var mkt fint du köpt på mässan!

nessaja sa...

åhhh så söta kort

jenny/e.j.m sa...

Vilka söta kort.
Och vad mycket fina saker du hade köpt på mässan. Vilken tålmodig man du har som följer med dig på mässan.
Jag var ner på mässan med en väninna, först hade jag velat åka dit på en weekend resa med min man, men insåg när jag kom till mässan att han hade nog lidit sig igenom hela mässan.

//Jenny

Anonym sa...

Hej!
Kikat lite i din blogg!Jättefint.Tycket om bokstäverna du använt.
Ha,det gott!

Carina W

ULLA sa...

Så himla söta kort...

Cissi sa...

Underbara kort allihop! Så flitig du är :D

maxell sa...

Men vilken söt liten tjej. Hon påminner om något barn på min sons förskola faktiskt så jag sitter här med ett leende på läpparna. :)