torsdag 24 april 2008

Jobba, plugga, tenta och mässa!

Precis fullt upp!
Igår jobbade jag 8-16 på min gamla arbetsplats, ska vara där under sommaren och jobba eftersom jag ingen inkomst har annars under juni och juli. Kul o träffa den brukaren igen. Det är också ett personlig assistent jobb. Så igår gick jag brevid på dagen. Gick toppenbra. Hade tid o läsa också, sen förhörde Ruth (hon jag gick med) mig inför tentan. Skriver ju tenta imorgon mellan 14,30-18,30. Men jag kommer o köra. Inget snack om saken, det har gått trögt med pluggandet, jag har totalt kört fast i den grundläggande kemin. Men Ruth sa att det var mkt jag ändå kunde av allt annat så jag ska plugga på allt jag kan och sen skriva tentan så tar jag det andra till omtentan, och bara repeterar det jag kan nu så kommer jag antagligen klara omtentan. Det är trots allt BARA 5% ca som klarar första anatomitentan! Så varför skulle jag lyckas vara en av dom... tror knappast jag är det... Sen är det lätt att det bara blir korvstoppning och då är en stor del av kunskapen puts väck efter några dagar.

Så i eftermiddag när Walther är på dagis ska jag plugga. Han ska dit om en timma. Det blir sköönt för han o få träffa fröknarna igen! Han ÄLSKAR dagis juh!

På lördag morgon ska jag till Skövde och leverera varor till en värdinna jag hade Tupperwaredemo hos i fredags. Och när jag levererat varorna så ska jag till Tibro Folkets park på Scrap och Stämpelmässa med crop! Det låter det va?Ska bara bli så kul! Jag längtar!

1 kommentar:

Marit sa...

Lycka till på tentan!!!

Vi ses på lördag!

Kram Marit