torsdag 3 april 2008

Kortmakeriflow?

Jaa jag tror det... med på köpet till min cuttlebug verkar jag ha fått en massa inspiration också... haha... har skapat o skapat o skapat... blev ytterligare ett kort igår o ett idag... provade min flisan ängel! Sååå söt! *Älska*

Födelsedagskort till Peters mormor och morfar som fyller 80 resp. 85 år snart.

Grattiskort med flisanängeln (stämpeldesign Jenny Åhlund e.j.m) sååå sööt! De hjärta som sitter i hörnet är utstansade i Cuttlebuggen i sånt där Foam-Thickers (kollade upp namnet på Landstokens Hemsida.

Nu ska jag laga mat! Frågade sonen va han ville ha "Kov" fick jag till svar... men näääe inte idag... det åt vi igår... idag blir det nåt annat... får se vad bara... ha det gott!!

5 kommentarer:

jenny (e.j.m) sa...

Vilka fina kort du har gjort!
Visst blir man lätt beroende av den lilla "Grodan" Man kan göra så mycket roligt med den!
Ååååå vad roligt att se min "Flisan" på ett av dina kort!
Den blev jätte fin!

//Jenny

StrawberryPia sa...

Har funderat rätt länge på om man skulle införsaffa en groda... blir verkligen sugen när jag ser dina nya kort! De är jättefina! :)

midalina sa...

Kul att "se" dig igen!

Läckra kort du har gjort, tycker det kombinerade 80/85 årskortet var riktigt härligt med sina fina färger.

Cath. sa...

Hejsan!
Tycker du har gjort så fina kort! tyckte det kombinnerade 80- och 85-årskortet var speciellt fint!
Kram!

Karolina sa...

Du är verkligen inne i ett "kortmakeriflow". Dina kort är jätesöta. =)