lördag 5 april 2008

Mer kort och egen "stämpel"

Ja ikväll har jag "designat" en egen stämpel... fick en tokidé till ett litet än så länge hemligt projekt... så jag gjorde min egen stämpel... lägger upp en bild på den här, med copywrighttext över, (kommer det ju inte att var på sen såklart...

Har även gjort ett "Vår-Kram"-kort till min mormor. Kunde bara inte låta bli. Ska ju åka upp till henne imorgon och hälsa på. Kul:-)

Har varit på lille Vincents dop idag. Såå fint. De blev glada för kortet jag gjort "Fan va fräckt" sa Vincents pappa när han såg det. Det var ju en bra kommentar... fröutom svärordet då! Haha!

Var lite jobbigt. För jag hade så ont i eftermiddag. Så när vi kom hem fick Peter massera mig med orudisgelen. Sköönt!

Nepp nu ska jag umgås med min älskade man, sonen däckade strax efter 18-tiden mitt under bolibompa. Han kom ut i köket o bad om välling och det fick han och sen somnade han. Gullunge!
En vårkram till mormor!

"Stämpel" Nyttigt Gott!

kram

5 kommentarer:

Kilallen sa...

Jätte fint kort!!! Tycker om färgerna....

Landstoken sa...

Vad kul att du gillar din groda!
Vad fint du gjort!
/Helena

zizzi sa...

Så mycket fint du har på din blogg!!
Trevlig vecka

alexandra-lindgren sa...

fint kort, alltid kul att ge bort :)
stämpeln var också söt.

maxell sa...

Kanonidé!

Å va fint det kan vara med pastelligt. Det glömmer jag alltid bort...