lördag 5 april 2008

Mer pysslande

Min groda har gjort mig beroende... har altrat lite förvaringar till mina cuttlebugalfabet... är ganska så nöjd med dom.... Blev inte mkt pluggande i eftermiddag, telefonen ringde och så krånglade skrivaren när jag skulle skriva ut ett par papper från skolans hemsida *irriterande*

Får plugga imorgon kväll efter att vi varit på Vincents dop.
Men nu ska jag gå in och lägga mig på soffan och sova... Walther sover där redan, och jag klarar inte att bära över han till hans säng själv, Peter är på jobbet. Så jag får sova på soffan jag med... konstigt nog sover jag bättre på den än i min egen säng... känns skönare för axeln... handen känns helt ok, sköönt för nu kan jag både pyssla o plugga utan att det är jobbigt med handen.

Såhär blev mina nya förvaringar till mina cuttlebugalfabet.
Denna är jag mest nöjd med. Det är mina färger.

Är rätt nöjd med denna, men de utstansade bokstäverna syns knappt juh på bild, gör sig mkt bättre i verkligheten.

Nattinatt! kramar

8 kommentarer:

Dilorf sa...

Vilka fina askar! Jag har ingen groda, jag köpte "Robban" direkt, men han kan ju inte ta foam, men ALLA typsnitt istället.. Jaja.. :D

Så mycket du fick tag på, på mässan!

Cath. sa...

Å, vad mycket fint du har gjort! Jag har ingen groda jag, men börjar mer och mer sukta efter en... Så vill jag ju helst ha en "sill" också... herrejösses, man vill ju ha ALLT! Helst bo i en välsorterad butik, vore inte så dumt ;D
Kram, lycka till med pluggandet också...

TinaStina sa...

Jättefina askar du gjort till CB-alfabeten! Har själv en CB och bara en tråkig plåtburk att förvara diesen i. Måste nog altra den...

nessaja sa...

vad fina askarna blev...vad är det för sorts askar du har altrat?

Jeanette sa...

Jättefina askar. Själv har jag allt i en salig röra. Måste fixa till det!

Birgitta sa...

Hej hej Michaela!!
Jättesnygga askar....börjar bli sugen på en groda jag med men jag har en tång!!!! Inte dåligt det!
Det var så kul o träffa dig på mässan...vi fåt ta en fika nån gång o skapa lite!!!!
Ta hand om dig o lycka till med pluggandet!!!
Många kramar Biggan

Kamilla sa...

Wow vilka fina förvaringar du gjort!!!

Ylwa sa...

Hej Michaela,

Du frågade om det är oki att "sno min idè" om förvaring av CB-alfabet. Jo det är oki, men du kan ju ge mig lite cred för det.

Dina lådor blev mkt fina :)

Ylwa