torsdag 10 april 2008

N-swapp!

Ja vi har olika Swappar på Kortmakeriet bland annat alfabetswappar som går ut på att man skickar ett kort på den bokstaven som "chefen" för swappen gett. Nu var vi på bokstaven N. Fick ett sååå sött o lite somrigt kort av Eva A. Själv använde jag min lilla fruktskål till mitt kort som jag idag skickat iväg till min mottagare. Hoppas det blir likabra reaktioner från henne.

Förresten fick världens kommentar av min kompis som är mamma till lille Vincent som döptes i lördags. "Alla kort han fick från dopet har vi lagt i en låda utom det han fick från er för det står i vitrinskåpet, det var världens finaste kort du gjort, vi älskar det" Hon ringde idag o sa detta. Kan man få bättre kommentar? Blev såå glad! Just nu är det sånna småsaker som piggar upp mig.

Har varit i skolan idag o lärt mig lit grann av nervsystemet, nerven som ligger i kläm i min hand är "nervus medianus" Medianusnerven. Ingen som sagt det innan. Kom o tänka på det förut att läkare o annan vårdpersonal pratar ofta i termer inför sina patienter o så fattar patienterna typ inget alls. Men nu när jag varit på olika ställen efter olyckan så har de0 faktiskt pratat svenska!! De får gärna prata i lite termer nu, för det är sånt jag lär mig nu o det är bara bra att sätta det i praktiken också o inte bara sitta med papper framför sig o traggla. Så det var en av de roligare lektionerna jag varit med om idag.
Kort från Eva A *tack*

Mitt bidrag till "N-kort" swappen

Inga kommentarer: