måndag 28 april 2008

Nattpyssel...

jag skulle bara scrappa lite för att slappna av lite o rensa tankar... och nu är kl över 2 på natten... Har nästan fått klart en BoM-Lo tema semester, ska bara få fast lite öljetter, får vänta tills sen, kan ju inte gärna hamra i dom såhär dags. Sen har jag gjort 4st Lo i strl 4*4 inch till mormors album... kunde inte låta bli att börja... ska ha LOs på både fram och baksida. Ska fota de jag gjort under dagen. Men kan bjussa på en LO scrappad i förrgår som var till en "liftutmaning utan slut" på Scrappiz.

Jag liftade Ylwa och valde en bild som hon lagt in den 24 mars 2008 som heter Självporträtt. (vill inte lägga upp hennes bild i min blogg så ni får smita dit och kika....

Såhär blev mitt resultat... som jag gav bort idag till Ruth... hon höll på o börja gråta... tyvärr blev bilden inte den bästa.. tog bilden när det var kväll och jag var trött så jag hade ingen koll på hur bra kameran tog... inne förrän jag la in den i datorn... Menmen... jag är nöjd med min LO.

Nu ska jag gå och sova! Walle ska till dagis kl 7,30 imorgon och jag till sjukgymnasten kl 9. Så det är läggdags! Natti patti på er alla!

1 kommentar:

ronjabus/Anna sa...

Visst var det kul i lör! Hoppas att vi kan få göra om det snart:-) Vad fin din LO blev. Känner igen det där att man inte kollar på klockan när man scrappar och rätt som det är så är ´klockan "mitt i natta".