söndag 20 april 2008

Överraskning!

Idag kom Annika hit med sin man och lämnade överraskningen som jag fick från henne i överraskningswappen! Sååå himla fint alltihop. Slänger upp bilder här i inlägget.

Cia, Jezzza och Emma, era vinster kommer i början av nästa vecka (vecka 18)... eller Cia... du får din på lördag på träffen, vi ses ju ändå då. Har inte hunnit fixa så mkt med den, har lite idéer vad ajg ska göra... men tiden är liite knapp... har en stor tenta o läsa till också nu. Har Anatomi och fysiologitenta på fredag. Så om era gåvor dröjer så vet ni varför, och Emma din adress har jag fortfarande inte... men jag slänger in ettmeddelande i din blogg strax.Såhär fint paketerat var överaskningen från Annika! Syns lite dåligt på bilden, men jag kan säga att det inte är så dumt med gråpapper!


2 scrapkit med papper, ramar, stickers, och lite annat kul, "classic " och "Happy Brithday" hette kiten, och så fick jag ett paket med stickers! Såå fint alltihopa! Tack snälla Annika! tusen tack!!
Nu ska jag se på tv med min man! kramar

Inga kommentarer: