söndag 11 maj 2008

cybercrop och kalas!

Igår kväll var vi på kalas. Min farmor fyller ju 70 år imorgon så vi var och firade henne. Det kom ca 50 gäster. Jättetrevligt... men vilket surrande! Puh! Farmor fick sitt album iaf och blev såå glad. Det gick laget runt ett par gånger sen. Gästerna blev såå nyfikna på min hobby så det var jättekul att berätta :-) Är ni nyfikna på albumet så klicka på "BoF" till vänster... så kommer det upp bilder på albumet och de Lo som finns i... än så länga bara 4, men det blir fler...

När jag kom hem så satte jag mig ner o kollade in cybercropen på allt om scrap igen... kunde bara inte låta bli o hoppa på flera utmaningar... så nu har jag DOODLAT... jättekul:-) Har gjort ett kort... ska göra en Lo med tänkte jag... Men här kommer kortet iaf.
Utmaningen var ju at doodla, klottra... när jag klottrar så är det för det mesta små blommor jag gör... så det blev det på detta sommarkort med...

Inga kommentarer: