lördag 3 maj 2008

CyberCrop på Allt om Scrap - barnutmaning

Från idag den 3/5 till och med den 11/5 är det cybercrop hos allt om scrap. De hade en barnutmaning som jag fick Walther 2 år att vara med på, gissa om han var glad över att få rota i mina papper o leka med en stämpel (som jag köpt för hans skull) o klistra o ha sig... tom köra cuttlbuggen fick han göra! Så han gjorde ett kort som hans gammelmormor ska få idag när vi ska dit på kalas.

Här är resultatet:

Walther 2 1/2 år har skapat, han fick köra cuttlebugen och pekade ut några HJÄRTAN jag hade ifrån den, sen fick han välja papper själv och så fick han veva.... och gissa om han njöt! "se, Lalle veva" (se, Walle vevar) sa han till sin pappa som tittade på. Sen hade han målat innan och skulle ha den teckningen på kortet så med min hjälp skar vi ut en bit av teckningen och så fick Walther placera ut den på kortet. Sen skulle han ha lite "skräpbitar " här o var med och så till sist körde han med en stämpelroller med tassar som som jag köpt i leksaksaffären just för att han skulle få vara med och stämpla om han ville.

Inga kommentarer: