söndag 4 maj 2008

Cybercrop

Idag har jag skapat 2 LO till cybercropen på AoS. Jättekul med crop juh! Har haft det jättekul idag.. fröutom en liten klantig grej! Det gick trögt att få ut limmet ur min flaska med "strong precise glue"... gissa om jag var riktigt irriterad ett tag och Walther han bara asgarva! Det var lim i princip överallt och nu har jag la knappt 1/4 kvar i min flaska... dags o få tag på ny flaska nu då *irriterad* Och så mitt i alltihop har tvättmaskinen pajjat... den centrifugerar inte och så går knappt tunnan att få runt... så skumt! Pappa får kolla den en dag sen... vi har iaf bokat tvättid i stora tvättstugan på tisdag...

Nu ska jag scrappa lite till och sen ska jag sova. Walther ska egentligen till dagis imorgon bitti och jag till skolan, men så tänkte jag att han skulle få vara hemma imorgon med, han är fortfarande trött efter sin magsjuka så han får ta det lugnt hemma en dag till. Han var aningens lös i magen idag oxå även om det inte rann om honom som häromdagen.

En LO om min styvsysters sons student för ett par år sedan.
Utmaningen var en materialutmaning , man skulle välja minst 4 saker på en lista och jag valde: SPETS, BRADS, FÄRG (Akrylfärg målat på bubbelplast som jag sedan lagt på mitt cardstock så det blev svenska flaggan), RIVNA KANTER och BLOMMOR.

BoM till en av CC utmaningarna. Utmaningen här var "Bingo". Man skulle välja en rad i en sk bingobricka, i varje rad fanns 4 rutor med olika saker som skulle vara på LOn/kortet. Jag valde KNAPPAR,NÅGOT STÄMPLAT, ENDAST ETT FOTO och MINST 3 MÖNSTRADE PAPPER. De mönstrade papprena, fotot, och knapparna syns väl, men stämplarna syns lite dåligt. I hörnen har jag använt en "Watermark"-stämpel och sen chalkade jag på dom... sen har jag stämplat "Grattis" över och under det innersta lagret med mönstrat papper har fotat de stämplade delarna så att ni ska se det som är stämplat.

1 kommentar:

bitte71 sa...

Tack för ditt jättefina bidrag till bingotävlingen! Kul att du ville vara med!
Kram