fredag 30 maj 2008

En vecka fylld av ROLIG POST BARA TILL MIG!!

Peter blev riktigt avis när jag fått så mkt post denna veckan o i princip inte en enda räkning...

Under veckan har 9 tjocka kuvert landat i lådan, kuvert fyllda med småpaket o en hel del värdinnegåvor BARA till mig!Njae inte småpaketen då... de har jag sorterat upp och ska skicka tillbaka imorgon, de ingår ju i min midsommarkalenderswapp... första gången jag är värdinna och absolut inte den sista... var sååå kul... men MYCKET JOBB att sortera om, sätta på returadresslappar, frimärken och sedan imorgon posta dom... Men som sagt sååå kul!

Sen fick jag igår ÄNTLIGEN en avi från posten att hämta ut ett för stort brev... brev o brev... det var ett STORT PAKET med bara scrapprylar... Maria (expediten) sa "oj det var inget dåligt paket, hoppas du får det kul med innehållet", "ja tack det hoppas jag med" svarade jag. Känner Maria lite sen innan,  pappa har gjort eljobb hemma hos henne och då lekte jag o hennes barn. Paketet nu då va innehöll det?? Jo det var ju ifrån BG Payne i Storbritannien :-) Tjohoo :-) Massa smått o gott... vet i tusan va de gjort med orden bara... Det stod "substituted" på ett par saker, jag hade beställt en limroller o två refiller, men fick två limroller och 4 refiller utan xtra kostnad... Tacktack:-) Men va paff jag blev!! Kan ju sälja en limroller vidare om jag vill...  Blev lite lagom ställd!Men helt ok!

Förutom limroller så hade jag beställt:

  • 2 ark med bl0mmor o fjärilar (rosa o lila) Det rosa har kommit för några veckor sedan, och nu kom de lila med denna försändelsen
  • Eyelets (bild nedan)
  • Handpunch till bokstäverna (bild nedan)
  • Papper 12*12 (36st "KIDS") "Designed by Dutch Designer Daniella de Grood" Jättefina!
  • 2 Pappersväskor till mina papper
  • 4 olika förvaringsaskar till brads o andra småsaker

 postgbpostgb (1)

STOOOORT PAKET BARA TILL MIG;-)

post (3)

Massa smått o gott:-)

post (1)

En ny handpunch till mina bokstäver som jag köpt från Clas Ohlson för flera månader sen. Hand punchen gick sönder o nu hittade jag en ny hos BG Payne. Visserligen var det för bredare punchar, men mina mindre fungerade kanon!

eyelets  

Eyelets i olika färger o former.

post (2)

Posten omsorterad bara en sista kontroll kvar o sen tejpa igen o skicka ;-)

Lägger in bilder på v'ärdinnegåvorna senare nån dag, ska göra 2 födelsedagskort nu! fick beställning av arbetsledaren att göra ett kort till en av våra jobbarkompisar på jobbet som fyller år. KUL!

Inga kommentarer: