tisdag 6 maj 2008

Ett kort till..

i format ca 6*6 cm som ska skickas till någon person (avlsöjar inte vem)... men det är någon som brukar besöka min blogg ganska så flitigt och som också är scrappare... haha... sug på den ni! Det är inte det enda pysslet jag fått gjort ikväll, Walther som för övrigt inte sover än (övertrött.. påväg att somna) hade lyckats pilla upp en söm i nacken på sin gosekatt som han absolut inte kan tänkas sova utan. Så det ramlade ut bomull så jag fick "leka" kirurg och sy ihop kattaskrället igen. Så nu hoppas jag att han ger tusan i o pilla i sömmarna o BITA i katten!
Mörklila cardstock, dubbelhäftande klisterark utklippt som en stjärna, och sedan en massa yttepyttesmå glaskulor i lite olika färger, runt om har jag skurit ut små remsor av nåt guldark med hål i och klistrat runt om kortet, över stjärnan har jag stämplat grattis!

kramar

Inga kommentarer: