lördag 31 maj 2008

Födelsedagskort till kollegan klart!

Får se om Ruth godkänner det, men det tror jag nog... Va killigt det blir med en Magnolia-"Edvin" på!

 grattispatrik

Nu ska jag sova, klockan är ju över halv ett på natten! Och jag är jättetrött... måste ta lite Juniper o smörja in nacke och axel ikväll... hade så ont i förrgår när jag jobbade, kontaktade Ruth som sa att hon hade en tub voltarengel i ett skåp, Tack snälla Ruth, sen somnade jag gott efter ett tag, läste lite innan jag somnade, men jag var nog extremt tröt för kl 2 när mitt alarm gick igång och jag skulle upp o kolla brukaren upptäckte jag att jag hade glasögonen på mig fortfarande ;-) helt sjukt ju! Ruth bara garva när jag sa det! Haha... herregud va kul vi har ihop... vi ska gå på bio en dag i veckan... hur kul som helst... hon skulle bjuda sa hon... "glöm det" sa jag, "jag har faktiskt 4 biobiljetter hemma att uttnyttja". "dä va ju bra" sa Ruth "Då bju'r ja på nôt gött efteråt". Hon är för härlig Ruth, pratar så gött! Och skriver likadant oxå.

Nepp sova skulla jag göra o inte flumma iväg!

6 kommentarer:

Jeanette sa...

Jättefint kort. Kollegan blir nog glad. Ha en bra helg!

Ingela G sa...

Ett härligt kort!
Det är så kul att sitta och pilla ihop sådana med olika stämplar... Snyggt!
Ha det gott i solen Ingela G

JezzzA sa...

Kortet är jätte fint gjort ..
Du undrade om min LO .. Det är vanlig cardstock papper som jag har scrsppat på sen köpte jag från Katscrapp sådan du vet typ overdeadd som hade det mönstret på den satte jag bara över och fäste med brads .. hoppas du förstår vad jag menar ::---....

Liza sa...

Det är så kul med massa paket på posten... man blir så lycklig. ;)
Edwin var ju jättefin!!

Liza sa...

Om du har vägarna föbi Habo kan jag ju ta med mig den till mammsen och pappsen så kan du få leka lite. :)
Jag kommer vara där hela sommaren och självklart kommer jag packa scrapväskan full. ;)

jenny/e.j.m sa...

Superfiint kort.

Må så gott!

//Jenny