måndag 5 maj 2008

Fortsatt Cybercrop!

Har gjort en Lo till Liftutmaningen på Allt om scraps cybercrop. Är riktigt nöjd! Blev Walther på denna Lo oxå, inte så ovanligt för att vara mig. Han var så glad när han såg bilden med sig själv i sandlådan, "pade", "mig" sa han. Gullegrisen. Farmor, pappa och Tina var här en sväng o då visade jag den o farmor gillade den, faktum är att just det kortet har jag varit påväg att göra något med sjuttielva gånger, och har aldrig hittat det där snygga pappret som passar till det, men nu fick jag till det! Gött!

Jag som egentligen skulle behöva scrappa mera till farmors album... har massor med sidor att göra till hennes album men alldeles för få foton som kan tänkas passa. Det ska helst vara klart tills på lördag för då ska vi fira hennes 70årsdag. Såå jag har tidspress.

Häromdagen så beställde jag lite smått o gott från BG Payne Crafts. Fick mail därifrån igår där det stod: "We thought you'd like to know that this order has now been despatched". Va bra då vet man det... bara o vänta o vänta o vänta... det stod typ att det kunde ta upp till 92 dagar men då var det fri frakt, haha... så det gör la inte så jättemkt... eller jooo.. för vissa saker vill jag bara ha nu!
Var någon annan som beställt därifrån o fått sakerna jättefort så jag hoppas att jag har samma tur... så nu väntar jag som sagt!

För några dagar sedan gjorde jag en BoM-Lo till BoMutmaningarna på Svensk Scrapbooking. Temat var "Semester" Har försökt o scannat den men problemet är att den svarta blanka bakgrunden för det första blir vinröd i scannern och så viker sig blommorna på ett fult sätt. Så jag tog mig an o fota det ikväll när jag ändå fotade min andra Lo. Så här kommer mina båda Lo + den Lo som jag liftat i utmaningen som Lilo för övrigt gjort:


Lilos Lo

Såhär vart mitt resultat. Elefanten, titeln och handen intill titeln är utstansat i foamsheets. Blev väldigt mkt blommor!


BoM om Semester, hittade lite roliga kort från sommaren 1994 när jag, farmor och pappa var på Visingsö. Hittade passande papper. Sen gjorde jag journalingen på en tag. Den svarta bakgrunden är blank.

Gonatt o sov gott!

kramar

1 kommentar:

Lilo sa...

Vad kul att se!! =) Så annorlunda mot min LO och ändå ser jag ju att du utgått från den, jättesnyggt!!!
Kul att du är med! =)