söndag 11 maj 2008

Mera cybercrop

Är ju sista dagen idag på cybercropen hos Allt om scrap ... när jag läste om den första gången så tänkte jag... "va länge den håller på" Men nu tycker jag att tiden gått för fort... men en hel del har jag fått ihop iaf... har gjort två utmaningar till idag... och mer lär det bli... är ju så kul med crop!


Doodlat igen, denna gången en LO... rubriken på Lon syns lite dåligt nere i vänsterhörnet, men det står "Vinterlek"


Bildinspirationsutmaningen! Insprirerades av formen på pärlprickan som var en stjärna, och då poppade sången "Vill ni se en stjärna?" med Zarah Leander upp i mitt huvud och så började jag skapa utifrån den idén. Har även använt tro det eller ej silverglitterpenna och gjort små stjärnor med o ritat kanter runt stjärnan och stjärnpappret samt fyllt i texten...

Inga kommentarer: