tisdag 6 maj 2008

Paus i cyberpysslandet....

men pysslar ändå...
Har gjort en Lo till farmors album och ett grattiskort till pappas kusin som fyller 50år den 20 Maj.

Måste få ihop mera till farmors album, men jag har jättedåligt med passande kort till det... tyvärr... kan inte med o gå in o rota i hennes album heller för då ska hon veta exakt varför jag ska ha dom fotona... och vad ska man säga... hon vet att jag scrappar...
Inte lätt o vara hemlighetsfull där inte...

Har stämplat och målat (med promarkerpennor) Magnolias Tilda och soffa, sen har jag klippt ut dom och satt med små fototejpbitar, har stämplat rosorna i hörnen samt grattis med en silverfärgad dyna och sen embossat, sen är det nåt guldigt nätaktigt bakom Tilda.
Inte så mkt o säga, bokstäverna i titeln är av foam sheets. ser att två av blommorna vikit sig lite i scannern, annars ska de se likadana ut som den första till vänster...

kramar

1 kommentar:

Elenor sa...

Fina saker du gör, gillar barnbarnsbarn LO:n. =)
Nu har jag lagt till dig i blogg som länk! =)
Kram Elenor