fredag 23 maj 2008

Scrapobjekt??

Får jag lov att presentera SNOBBEN:
Min jobbarkompis o xtramorsa Ruths hund! Såå söt, en go liten valp på 12 veckor. Blandras mellan Kinesisk Nakenhund (95%) och Papillon (5%). Han är dösöt! Detta är mitt nya scrapobjekt, så fort jag fått pappersfoton så ska här scrappas om Snobben. Han har hetat Truls under dagen men det blev Snobben till sist. Uppfödaren kallade honom Bäbisen. Men det gillade inte Ruth. Men Snobben är perfekt:-) Jag och Walther ska hem till Snobben o Ruth imorgon o hälsa på. Ska bli kul:-)

Nu ska vi påbörja maten, grillad korv m.m. mums.... Walther har bestämt mat idag. Då blir det inget annat än korv!

5 kommentarer:

soffan sa...

Åh så gosig man kan vara, min Vito har ju blivit 1 år nu men han är go och glad ändå.
Kram

Jeanette sa...

Vilken sötnos! Fina kort du gjort nedan. Ha en bra helg.

Karolina/karehed sa...

Snobben var väldigt söt. Blir ju perfekt att scrappa bilderna på honom.
Dina kort är jättefina. Gillar speciellt "Ruth" =D

Elenor sa...

Vad härligt det måste bli att scrappa kort på honom, han var jättesöt! =)

Ulrica... sa...

Guud såå sött! Kul att du kikade in å tog en lott hos mig, passa på att kommentera lite mera innan utlottning avgörs Mån 2 Juni ;)

Ha en bra dag, kramar!