måndag 12 maj 2008

Walther vann!

Ja han vann i barnutmaningen på Cybercropen på Allt om scrap, nåja ALLA deltagande barn vann... men ändå... kul att han får ett pris för sitt bidrag. Nu får han scrappa ännu mera. Min älskade kille, berättade det för han o han bara sa "ja" och skrattade. Han fatta nog inte riktigt. Min busige älskade lille kille. Som nu sover så gott i sin säng efter allt kalasande... vart mycket kalas i helgen... men kul har det varit.

Nu ska jag knåpa ihop ett O-kort till Carina A på kortmakeriet... vet inte vad jag ska göra... blir väl något åt det orange hållet antar jag. Har inte så mkt kortinspiration just nu... tyvärr... sen måste jag knåpa ihop ett födelsedagskort till Majvor på kortmakeriet med... nästan mer bråttom med det.

Idag fick jag mitt O-kort ifrån Elenor *tack* jättefint med origami-fiskar på.

fromelenor

kramar på er alla!

Inga kommentarer: