onsdag 14 maj 2008

Walther vinst har kommit:-)

Det var en mycket glad Walther som tog emot ett stort kuvert med hans namn, dessutom stod det ju "Grattis Walther" utanpå och jag fatta direkt vad det var. Så jag o Peter hjälpte Walther att öppna, och inte trodde jag att han skulle bli så glad. Peter o jag var nyfikna på innehållet o kikade och då tar Walther kuvertet och säger "Ä mina gejer" Jo visst det var ju hans. Så nu kan han pyssla ännu mera.

 

Själv har jag inte pysslat idag (ännu), men lugn bara lugn det kommer. Ska göra ett kort till en grabb som konfirmerar sig i helgen, har ingen bra stämpel bara som kan tänkas passa... hmmm... jaja det löser sig, jag får väl ta min sittande Edvin och göra nåt bra med. Löser sig alltid. "Ingenting är omöjligt" som Gunde Svan sa.

wallesvinst

Kramar 

4 kommentarer:

JezzzA sa...

Åh .. vad kul för han! kan tänka mig han blev glad:)

Liza sa...

Hej!
Kul att du hittat till min blogg (inte för att den uppdateras ofta) och va kul att Walter vann... förstår honom känner likadant inför att öppna scrappost. ;)

Kram Liza

carinalin sa...

Grattis ... Walter!

JezzzA sa...

Nu får du uppdatera lite tycker jag :)