tisdag 24 juni 2008

En ny LO!

Har fått gå över och scrappa lite till vårt allmänna album nu för Walthers album är fullt! Tänk att jag redan gjort 20 LOs bara till Walther... blir inte mkt annat gjort... men nu så tog jag fram korten från farmors 70års dag i maj. Är nöjd med min LO.

Förresten var jag, Peter o Walther nere på Netto i Jönköping häromdagen. Hittade ett gulligt litet 8*8 bröllopsalbum för bara 49,90! Sen köpte jag ett helt häfte med 12*12 papper, det var 24 papper i och det kostade också bara 49,90. Anledningen att vi åkte dit var för att vi skulle se om de hade hårklippningsmaskiner för Peters hade pajat. Och det hade det. 75kr eller nåt kostade det. Blev även lite naturgodis inköpt också mums:-)

Lägger upp bild på albumet senare.

anita70

Papprena kommer ifrån häftet med 12*12 papper jag köpte på Netto. Sne hade jag lite olika små plastblommor som jag satte som dekorationer. Har även använt några brads som deko.

Nu ska jag gå och byta en bajsblöja... någon luktar skit här!

Inga kommentarer: