söndag 29 juni 2008

Lite pyssel har jag hunnit med...

trots jobbande. I fredags när jag kommit hem från Ruth på kvällen och Walther var nattad så satte jag mig ner och scrappade ett litet minialbum med Walther som han ska få ge till Ruth. Han kallar henne för "mommo uth" Så därför fick framsidan texten "Till mommo uth från Walle" Får väl säga att jag är nöjd. Själva stommen köpte jag hos Marit på Scraphörnan när jag var på mässan i Tibro.

Blev både en fram och baksida på albumet... på baksidan finns två dubbla Los också.

Kortmakeriet har vi haft en skissutmaning som går ut idag, imorgon börjar omröstningen.

minialbumteruth

Framsidan av minialbumet

minialbumteruth (1)

Baksidan av albumet

morlillamor

Kortet som jag gjort efter skissen nedan. Dikten har jag efter att ha frågat om lov lånat från ett kort som jag fann hos Cia. Kortet ska Ruth få. Hon har ställt upp så mkt för mig och vi kan prata om precis allt. Tack! Hon är som en mor. Och eftersom Walle säger Mommo så får väl jag säga mamma då...

 

Nu ska jag gå in till min farmor och se vad Walther gör för bus... hon ringde för en liten stund sen och då diskade han och skulle då absolut inte prata i telefonen.

kramar

3 kommentarer:

Milla sa...

Vilket fint album Ruth blir garanterat glad!!!

Ha det gott!

Kramar

DT-Tjejerna sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
ℓιи∂α sa...

Hehe, råkade kommentera under fel nick ;)
Underbart minalbum!
Kramar