måndag 30 juni 2008

Ny frisyr!

Har varit hos frissan nu på förmiddagen och klippt av en MASSA hår, inte mkt kvar på skallen nu... men jag är såå nöjd. Frissan brukar få egna händer när hon klipper och det fick hon idag med. Men jag sa åt henne att ente klippa som hon brukar för så har jag haft det så länge. Så hon ändra helt och hållet, brukar ju ha lite längre i nacken eftersom jag är lång och har lång nacke, idag klippte hon mer i nacken än vanligt men flikade lite så det blev ändå lite hår kvar men inte så långt. Är så nöjd med min nya frisyr. Ska ju åka till Eksilstuna i helgen för Peters faster har fyllt 60 år. Så vi ska på kalas. Kul och vara extra fin i håret då juh.

Ska göra ett kort till Inga-Lill och så ska jag göra ett till en arbetskamrat. Måste göra det idag för jag ska hem till Ruth och lämna det, ska med Ruth och köpa present och så ska jag köpa skor som jag ska ha till min klänning på lördag, ett par bekväma som inte ger skoskav och absolut inga foppatofflor...

nyfrilla nyfrilla (1) nyfrilla (2)

2 kommentarer:

Lian sa...

Ahhh...snyggt! Och modigt att låta frissan få fria händer. (Lät också min frisör göra det en gång och när jag kom hem sa min då 4 år gamla son att jag såg ut som en grävling(?!) Dock var det en komplimang eftersom han gillar grävnlingar fast just då när jag just fått håret tillbaka var det kanske inte det jag ville höra *asg* Ja ja så är det
kram kram
Liafia

ronjabus/Anna sa...

Snyggt! Kul att förändra lite, det behöver man ibland!