tisdag 10 juni 2008

Scrapträff

I lördags var jag på scrapträff i Floby, det var Monica (Maldis) som anordnat detta denna gången. Hur kul som helst... men ett antal grader för varmt var det! Glömde kameran tyvärr... Fick inte gjort så mycket som jag velat trots att jag var där från ca 11 till ca 22. Men men jag får skylla på att jag var trött eftersom jag jobbade natten innan träffen...  Men ett bröllopskort (lite halvlyckat), 8 receptkort, 1 Lo 12*12 och 1 Lo 8*8 blev gjorda iaf. Lon i 8*8 var ett beställningsjobb från jobbet, Ruth  och brukaren ville att vi skulla ha en Lo för varje assistent + en på brukaren sittandes på väggen i hallen hos brukaren. Så första Lon som jag fick till var på Peter. Får fota den nästa gång jag jobbar. Vilket är idag... går på kl 16 idag och ska jobba till kl 8 imorgon bitti. Men det är helt ok.

Har gjort 3kort ikväll. Ett till vår brukare som fyller år snart, ett till Ruth och så skulle hon prompt ha ett till hunden med... Så då fick jag la göra det då.

Fick 2 kort från Elenor på kortmakeriet idag också *tack gumman!* Vi hade Juniswappar där och de två kort jag fick av Elenor var "utan stämpel" och ett "monokromiskt blått" Såå fina båda två.

Fick även ett kort från Linda (citronlime) på Hobbyhuset som ingick i en kortmingelswapp. Hur kul som helst... Fick även ett från Miapuh häromdagen som var riktigt läskande med en muffins på. Men det har kommit på villovägar (tror att en liten gosse vid namn Walther varit i farten igen) men så fort jag hittat det så ska jag lägga upp det här. *lovar*!

asaemilbrollop

Bröllopskort till Åsa och Emil. Stämpeln kommer ifrån Pysselmyran

grattispawle

Kort till brukaren.... brukarens namn har jag bara struket över med bildbehandlingsprogram om ni undrar varför det är svart klotter på kortet.

tillsnobben

Kort till snobben

ruthan

Ett kort till Ruth! Hon ville ha ett kort igen så då gjorde jag ett såklart. Med magnolias Tilda på.

kortmingelcitronlime

Kort från Citronlime.

juniswappelenor

Kort utan stämpel från Elenor

juniswappelenor1 

Monokromiskt blått av Elenor.


Det var allt för idag.

4 kommentarer:

Milla sa...

Vad mycket fint du fick gjort!!
Åh vad jag skulle vilja åka på någon träff.. Vi får se om det blir så att jag håller i en själv...Någongång...

Ha det gott

Kram Camilla

Karolina/karehed sa...

Det är ju såå kul med scrapträffar! =D Du hann ju med mycket fint på träffen.

M@gs sa...

Wow så fina saker du gjort... Kul att se.
Kram

DjSmurf sa...

superfina kort du har gjort