måndag 30 juni 2008

Två födelsedagskort

Gjorda för två utmaningar på Hobbyhusets forum. Cia har lagt upp alla veckoutmaningar för juli månad redan nu. Så jag har redan gjort 2 st. Så vecka 27 och 28 har jag redan gjort

Korten skall ges till två födelsedagsbarn.

Förresten vann jag vecka 26 skissutmaning på Hobbyhuset... hur kul som helst:-)

grattisingalill

Vecka 27: använd dekorationer på bokstaven B: Blomöljetter, blomma och Butterfly (fjäril). Kortet skall Peters faster få på lördag när vi ska på kalas.

grattissonja

Vecka 28 En skissutmaning. Detta kortet ska en arbetskamrat få på onsdag när hon fyller år.

Nu ska jag lägga mig. Ska jobba imorgon och på onsdag, då Ruth fick för mkt timmar denna veckan och jag är ledig tills på fredag och har tagit semester på söndag därav får Ruth för mkt timmar eftersom hon ska gå in och jobba för mig under helgen. Gör mig då rakt inget att få jobba extra. Pengar är alltid bra o ha juh!

Fick förresten tag i skor idag... fick dem av Ruth, när vi kom till kassan så sa hon att hon skulle betala dom så jag har kvar mina presentkort. Billiga skor blidde det med. De kostade enligt skylten vid skorna 179kr, sen stod det 129 på kartongen och när Ruth betalade så kostade de bara 64,50! Billigt och bra. Men vi blev lite paffa när de var så billiga.

Nattinatti:-)

3 kommentarer:

ronjabus/Anna sa...

Så söta kort! Jätte fina färger du har satt ihop!

Lisbet sa...

Hej i sommarmorgonen
Har inte haft tid att surfa runt men tänkte titta lite på din sida och önska dig en underbar fortsatt sommar.

www.digiscrapp.blogspot.com

Ellis sa...

Fina kort! =)
Du har fått en award av mig!