torsdag 31 juli 2008

Bild på albumet.

Har fotat Ruths album nu. Är ganska nöjd med det, blev ett par småå misstag som jag fick korrigera lite.

Satt på förmiddagen o stämplade lite olika motiv. sen upptäckte jag att jag fått liite hjälp med färgläggningen på ett par motiv, Walther hade i ett liitet obevakat ögonblick fått tag på en av mina promarker o gjort lite streck, så de motiven får jag lägga i hans burk sen. Bra om han vill göra kort!

Annars blev det 3 A4 sidor med uppstämplat.

ruthalbum

Såhär blev resultatet. Fick en liten medaljong på köpet ifrån Landstoken när jag handlade där. Passade perfekt till detta album. satte det som ett smycke runt halsen på Ruth. Stansade ut änglavingar (Bozzkut) på min groda! och s lite punchinella o lite spets.

Nameplaten är en Sizzix-die jag köpte på Slöjddetaljer.

ruthalbum (1) 

Framsidan av medaljongen.

ruthalbum (2)

Baksidan av medaljongen. 

Inga kommentarer: