fredag 11 juli 2008

Färgswapp

På svensk scrapbooking har vi en pågående årsswapp med olika färger, varje månad har sin fäg och jag valde juli eftersom juli månads färg var LILA!!!Jag älskar just LILA!! Jag har fått en MASSA fint i min favvofärg:-) Lägger in bilder här i bloggen på allt jag fått... Är en tjej jag inte fått ifrån bara nu.

colourswapp  colourswapp (1) colourswapp (2) colourswapp (3) colourswapp (4) colourswapp (5)

Tack snälla alla tjejer för ALLT fint jag fått av er:-)
Vecka 30 drar vi till Halmstad med Peters föräldrar. Ska bli najs! På fredagen har jag fjäskat med Peter att vi ska in till Halmstad centrum, jag vill besöka bla Brunssons och Panduro. Ska köpa två födelsedagsswappaket (juli + augusti) samt augusti färg BLÅ. + lite skoj till mig själv förstås. MÅSTE! Berättade för min svärmor om mina planer att åka in till centrum och shoppa en dag. Det var inga glada miner precis. Hon menade på 2att shoppa kan man göra hemma, vi har hyrt stuga för att ha det trevligt och för att sola o bada inte för att shoppa" Men en pytteliten stuga med 1 1/2rum+pentry och ett sovloft så går man varann på nerverna efter ett tag och är det då lite regnigt som vi råkat ha under förra trippen så är det inte vidare kul att vara inne i en trång stuga! Och absolut inte med en 2 1/2 åring!!

Han är jättego o sjunger byggare Bob (försöker iaf) just nu! Han älskar den filmen.

kramar 

2 kommentarer:

soffan sa...

Åh vad fina saker du har fått,visst är det kul att öppna alla paket. Klart du ska shoppa på semestern det brukar jag göra.Du får ha en skön semester
kram soffan

Pyssellina sa...

Jättefina saker. Kul att du ska ner till Halmstad i sommar. Kan tipsa dig om att besöka Pysselgården (www.pysselgard.se), ligger visserligen lite utanför Halmstad men de har rätt mycket. Sen finns ju Halmstads bokhandel, de har inte jättemycket men när man ändå är i stan så varför inte gå inom och kolla. Lycka till och ha en bra semester.