fredag 25 juli 2008

Hemma med lite alster

Jag och Walther kom hem med tåget igår. Jag orkade bara inte vara kvar i Halmstad med svärföräldrarna och Peter stannade med sina föräldrar han ville itne hem... så vi är väl inte riktigt vänner nu... men det vill jag inte skriva om här... det kan ni läsa om i den privata bloggen. http://www.familjenlejonberghjorth.se/blogg.htm

Lösenord får ni maila mig om: michaela@familjenlejonberghjorth.se

Gjorde 3 kort där nere... 2 av dom visar jag inte förrän nästa vecka. De ska ett par i en födelsedagsswapp få så jag vill inte visa upp dom ännu.

Har fått lite grejer gjorda på semestern iaf.

grattisingemar

Ett kort till min svärfar som jag gjorde hemma. Han är snickare så det passade perfekt med dessa papper och denna stämpeln. Svärfar fyllde år igår så då fick han detta o han gillade det.

namnsdagskort
Ett namnsdagskort till Peter syster Åsa, hon heter Johanna i andranamn och det var det i måndags.

newbornwalther

En Lo om en liten nyföddWalther. Här var han bara 3 dagar gammal. På tagen bakom kortet står det Walthers alla namn, födelsedatum, längd, vikt och huvudomfång.

1month

En Lo i 6*6 om Walther när han var en månad.

8months1 8months2

En dubbel Lo om Walthers första semester i Halmstad. Pappret var ett papper som såg ut som sand. Sen hämtade jag lite snäckor på stranden som dekorationer och så lite sand i lite plast o klistrade fast. Jag är toppennöjd. Svårt o scanna så det blev lika i färgerna bara.

Det är mitt semesterpyssel. satt rätt mkt o pysslade där nere de första dagarna. Jag har med de flesta sakerna hem igen också. Utom lite blommor, stämplar, EZfoam och lite annat som Peter tar på söndag när han åker hem.

Idag hade jag 3 paket/brev att hämta ut, 1 från Magnolia (tog det på postförskott), 1 från Clas Ohlsson och så ett från Jojo1982 på scrappiz. Skulle ha hämtat dessa för länge sen men det har bara inte blivit av pga olika skäl. Vi hade en swapp där man skulle scrappa varandras kort. Ja skickade foton på när Walther pusslade och såhär blev resultatet från Jojo1982:scrappadavjojojo1982

Tack snälla för det fina resultatet Jojo1982!

Stämplarna glömde jag hos farmor så dom får jag visa imorgon.

clasohlssonfynd (1)

Album, fototejp och 11 punchar i väska

clasohlssonfynd

Alla punchar varav 2 HÖRNPUNCHAR!!! TJOHOO!!

Det var allt för mig idag.

3 kommentarer:

Linda sa...

Gillar dina LO på Walther, kanonfina

Lise-Lott G sa...

vad mycket fint du skapat. helt underbara saker.

ha det gott

kram Lise-Lott (llg7007)

willow sa...

Så fiina alster på Walther!!!Det andra är oxå helt underbart!!