onsdag 16 juli 2008

Krya på dig kort!

Har gjort ett krya på dig kort till Ruth. Hon har fått ont i ena benet o va det var så hon har varit på röntgen idag o så skulle hon träffa en läkare och sjukgymnast. Har inte hör något ifrån henne sen imorses. Försökt ringa men hon svarar inte.

Har gjort ett kort till henne iaf. Känner mig pysslig idag. Det är inge vidare väder ute. Och så mår jag halvrisigt. Har "jobbiga veckan" och har haft jätteont i mage och rygg idag. var inne hos farmor förut och fick en ibumetin och det mesta har släppt nu. Fortfarande lite ont men det är bra mkt bättre... ajg kan gå upprätt iaf, det kunde jag inte imorses. 

Nu har jag en trött o grinig Walther intill mig här. Han borde nog sova lite, men jag tycker det är för sent att sova middag kl 15,30 så jag ska sar om han inte vill pyssla lite. Han har ju grejerna kvar som han vann i barntävlingen när det var cybercrop på allt om scrap i maj.

kryapadekruth

Jag har använt mina nya Magnoliastämplar till detta kort. Sen jag skurit ut småbitar av ett randigt papper o satt runt om.

Inga kommentarer: