tisdag 29 juli 2008

Rak från Liza

Idag är Peter med sin familj och lyssnar på Robert Wells i Bolognerskogen i Skövde. Jag skulle följt med också men tycker att jag fått nog av hans familj. Så hans mamma som inte skulle följt med fick hänga med istället.

Det är Peter och hans föräldrar, Peters syster med sin blivande man och Peters faster med  man och dotter Liza. Liza scrappar också. Hon lämnade en RAK till mig som jag fick nu när jag kom upp till pappa o Tina. Jag har ju varit på Tinas kalas en sväng. Jättekul:-)

Kan säga att det var mkt smått o gott i den raken: Tack snälla Liza!! Kika in i hennes blogg hon gör sååå mkt fint! Hon kallar sig Lady oups...

Har annars jobbat 8-16 idag. Pratade med Ruth lite innan jag tog bussen hem. Såå skönt o få prata ut med henne. Var hemma i stan ca 19 (fick ta en senare buss från skövde för att jag missade bussen i tibro så jag fick ta nästa buss istället).

rakfromLiza

En påse med smått o gott, chipboardblommor, Notebook-stämpelsats, chipord ord: "home", "family", "photos" och friends" uppstämplade hänglar, filtbård! Tack snälla Liza!!

Inga kommentarer: