tisdag 29 juli 2008

Skara Sommarland och Slöjd-detaljer del 2

Vi kom iväg idag! hade en bra dag på Skara Sommarland. Var där från kl 12-16,40 ca. Men det var såååå mkt folk! Var smockat vid poolerna o långa köer till matställena så att äta på Sommarland kunde vi bara glömma. Blev lite glass o popcorn bara. Hade med oss frukt, mackor o dricka i massor som vi åt och sen åt vi på McDonalds i Skara när jag varit på mitt ÄLSKADE Slöjddetaljer. JAg fick den nya katalogen som inte kommer förrän nästa vecka. Gubben som jobba sa att jag var VIP-kund... berodde det på att mit inköp hamnade på hela 1159kr???Haha!!

Blev massa handlat både det ena o andra i scrap o kortmakeriväg!

  • Collection pack, 20 mönstrade papper o lite matchande dekorationer i ett kit.
  • Hobbykartong A4 180 att stämpla på.
  • Plaststickers.
  • 21 olika cardstock uppdelat i 7 olika förpackningar.
  • Stämplar "Lilla prinsessan", Lille Prinsen"
  • Refill till mitt X
  • Sizzixdie (ettiketthållare)
  • Rub-ons ark 2 olika
  • Hörnstans för rundade hörn, komigångpaket stämpling, var såå söta stämplar i och MASSOR av papper.

fraslojddetaljer

Papper, rub ons, dies, stämplar, punch, stickers, refill m.m.

fraslojddetaljer (1)

Två små oemotsståndliga stämplar

fraslojddetaljer (2)

Härliga stickers

fraslojddetaljer (3)

Rub ons

fraslojddetaljer (4)

Kortmakeripaket

fraslojddetaljer (5)

Stämplar

fraslojddetaljer (6)

organsaband. 6mm. ser bredare ut eftersom varven ligger omlott på spolen.

Här borde jag INTE sitta just nu. OM ca 5 timmar ska jag upp, ska ju jobba idag för "mamma" Ruth! Vad gjorde jag utan henne! Tack snälla för att du finns!

kramar

Inga kommentarer: