fredag 18 juli 2008

We Dare You v 29 v 24 & v 25

Jag satt igår kväll från ca 20,30 fram till kl 23,30 och fick gjort 3 LOs!! Såå härligt!!

Blev Los till We Dare You.

Först ut vecka 29. Vi skulle scrappa om vart vi växte upp fyskiskt eller psykiskt. Jag valde psyskiskt.

wedareyouv29

Den handlar om närjag gick på Svenska Kyrkans Grundkurs... Blev lite mkt lim under det tvärgående pappret på vänster sida... annars är jag nöjd! 

Sen tar vi de som jag missat v. 24. Våra positiva sidor:

 wedareyouv24 wedareyouv24 (1)

Var bara tvungen att ha lite punchinella på med... I love punchinella! Blev det mesta im in favvofärg LILA!

Vecka 25: Vår trygga plats eller en person vi känner oss trygga med.wedareyouv25

"RUTH - VILKEN TRYGGHET" En Lo om min xtramorsa Ruth! Det var hur kul som helst att riva mönsterpappret och klistra lite omlott... jättekul LO att göra!

1 kommentar:

Jessica (JezzzA) sa...

Vad fint du har börjat få till din blogg .Och OJ!!! vad mycket du fick gjort . så kul när det bara flyter på vist ! :) Jätte fina