fredag 18 juli 2008

We Dare You vecka 30 och HEJDÅ!!

Här kommer min sista LO före semestern. Ett bidrag till nästa veckas We Dare you!

Imorgon sista passet innan semester och sen ni drar vi till Halmstad även om jag börjar få ångest över att åka... det ska ju bli skitväder nästa vecka där nere... men men scrapsakerna ska med!! Såå härligt:-)

Det där med skitväder veckan som kommer det hör till tydligen för det är fruntimmersveckan nu och enligt bondepraktikan så ger fruntimmersveckan dåligt väder!

wedareyouv30wedareyouv30 (1)

En rätt "naken" LO. Men jag är nöjd!!  Vi skulel scrappa om våra färdigheter och skickligheter. Vad man ahr lyckats med och vilka mål man klarat av. Jag skrev så här: "Jag har klarat att gå ur grundskolan trots mobbing i alla år. Jag tog mig in på gymnasiet och tog efter 3 år studenten. Jag har blivit mamma till världens goaste Walther. Jag är gift. Och är en duktig scrappare"

Ha det såå skönt allihopa så ses vi tidigast söndag nästa vecka (27/7)!

kramar

Inga kommentarer: