måndag 14 juli 2008

WeDareYou!

Jag kom in i WeDareYou-utmnaingen lite sent av olika skäl så därför har jag missat en massa utmaningar, men jag gör dom jag missat nu i efterhand, även om jag inte kan vinna på dom det är utlottning på. Men jag sak göra utmaningarna iaf. Så igår gjorde jag utmaning 1 som var under vecka 23. "Varför scrappar just du?????"

En riktigt rolig utmaning... fick tänka lite o tänk jag hade foton på mig själv när jag scrappar... ifrån träffen i Tibro:-)

wedareyouv23

Har använt biljetterna och hörnen (vä nedre hörn och hö övre hörnet) ifrån WeDareYou-kitet, papper ifrån ett sommarkit från Clas Ohlsson, punchinella, swirlsen har jag ritat med en mall jag köpte av Cia. Journalingen har jag gjort på en tag ifrån Sommarkitet från Clas Ohlsson och gömt bakom Punchinellan och ett av fotona.

wedareyouv23 (1)

"Jag scrappar för att kunna ge mina foton en unik historia och inte bara namn, plats och datum. Dessutom får fotona mer liv med alla fina papper och dekorationer. Sen kan man göra riktigt personliga presenter."

Det var riktigt roligt att göra den här LOn. Var så roligt med punchinella. Ska jag verkligen använda mer utav.

Inga kommentarer: