söndag 24 augusti 2008

4 månader

Har pysslat lite ikväll! Hade sånt sug efter pyssel. Provade på att göra kaffefilter-kort till en tävling som Pappersbiten anordnat :http://www.pappersbiten.se/blogg/?p=609

Lägger upp bild på resultatet när tävlingen är avgjord.

Har även gjort en LO i 6*6 till Walthers första året-album. En Lo om hans dopdag. 4months

Hade svårt med rubrik. "Guds Barn" poppade upp i skallen, men det var nåt som fattades så jag gjorde en liten lapp "Vårt barn är också" Det lilla metallkorset tror jag att jag fick från Landstoken när jag beställde nåt därifrån.

Nu ska jag sova! Har precis varit inne hos min lille älskade kille som har haft feber hela dagen igår, kl 19 när jag nattade han hade han 39,0 grader. Han vaknade o skrek nyss, troligen var det bara nappen som han saknade, för när jag gav han den så la han sig ner. Tog tempen och den låg på 36,8 nu. Så nu har han ingen feber. Men då fick han ju en supp alvedon när han la sig. Men förhoppningsvis så är han feberfri hela dagen idag.

Kram o Godnatt! //

1 kommentar:

bittan sa...

hoppas walter frisknar till...och att vi ses snart på nån träff...ha det så bra...KRAM Bittan