fredag 1 augusti 2008

Altrat igen!

Denna gången ett ställ till stickers och rub ons.

Hade ett papper som såg så gammaldags ut och det kändes perfekt till detta objekt, visste inte vad jag skulle ha pappret till så jag tog det.

Själva stommen är av ett gammalt makaronpaket som jag kapat på mitten och sen snedskurit på sidorna, har sedan limmat ihop de båda delarna samt stängt överdelen på paketet. Och sedan klätt in detta i det fina gammaldags pappret. Har även tagit Rosa Cs och klätt undersidan samt insidan av hela stället. Stämplade lite rosor på insidan på båda sidor. Sen har jag stansat bokstäver med min lilla tång och sedan tagit ett par av mina prima blommor och satt på utsidan. +lite annat småfix.

stickerhouse (3)

stickerhouse (4)stickerhouse (5) stickerhouse (7)

stickerhouse (6)  stickerhouse stickerhouse (2) stickerhouse (1)

 

Nu ska jag läggamig så jag orkar upp imorgon bitti. Ska börja jobba kl 8. Farmor kommer kl 7 och tar Walther för som några av er vet så har vi separerat Peter och jag. Får se om vi kan rädda äktenskapet. Mer kan ni läsa i min privata låsta blogg via hemsidan.

kramar

1 kommentar:

ronjabus/Anna sa...

Vad finurlig du är! Jätte fint! Läste att ni har gått i sär och skickar en kram! Jag vet hur jobbigt det kan vara innan man vänjer sig...