torsdag 14 augusti 2008

Jag har fått en RAK!

Blev så gald idag när jag gick ut o kollade postlådan. Hittade ett tjockt kuvert från Cia på hobbyhuset! Undrade först om jag beställt något o sen glömt av det och sen funderade jag på en utmaning hon haft... fattade inte riktigt först förrens jag öppnade. EN RAK TILL MIG!!! Tack gumman! Den värmde gott du:-)

Snacka om att bli pysselsugen nu. Men det får vänta. Måste röja upp här i lägenheten först... det ser rent hemskt ut! Ha inte fått gjort mkt denna veckan har tagit det jag orkat helt enkelt men nu måste jag fixa tillden här svinstian!

 

rakfracia

  • 8 kortstommar i olika färger
  • 10 mönstrade papper 15*15cm
  • 2 ramar (en i blått o en i rosa) + de bitarna som suttit i ramarna
  • en filmram
  • en påse med band, paljetter o blommor.

 

TACK CIA!!!

Nepp ska röja här nu om 1 timma o 15 minuter ska jag knalla till dagis och hämta Walther.

kram

Inga kommentarer: