fredag 8 augusti 2008

Lite glädje mitt i all skiten!

Inte lätt just nu. Har mått skitdåligt i ett par dagar. Vill helst ligga under täcket o gråta! läs mer här (lösenordsskyddat).

Men idag och igår kom det lite rolig post iaf:-) Eller lite o lite... MYCKET!!

I förrgår kom en av från posten på ett för stort brev... undrade gaaanska länge på vad det var innan jag anade... sen kom augusti månads We Dare you kit ifrån Bodil på Jommas! Ska bli kul o skapa lite nu:-) fick även hem mina stämplar från Pysselmyran i förförrgår eller igår. Det var siffror med djur såååå söööta!! Och så var det lite annat smått o gott som jag beställt. Kom även från stämpelgården och ifrån kortmakaren i veckan så mkt rolig post har jag fått. MKT stämplar!!

Igår kom ett kuvert ifrån Eva (Turbowitch). Hon frågade på kortmakeriet om nåogn hade en groddies och om den kunde stansa ut lite i så fall. Jag har ju cuttlekidsgrodan. Så jag har stansat till henne och för det fick jag ett gäng med tulpaner i två olika lila nyanser... hon frågade vad jag ville ha för besväret, och då skrev jag att jag ville ha tulpaner igen o gärna i lila. Fick nämligen sådana i nån swapp vi hade på kortmakeriet för ett tag sen.

Igår kom även MHV-paket ifrån någon på Hobbyhusets forum.... undrar vem... INGEN aning denna gången! Men såå mkt fint det var i:-) Tack!!!

Kom även ett kuvert ifrån Inkywings med stämpeldyna, tags och urklipps-kort kalender. Jättefint alltihop.

Den där avin då? Ja det var ju grejerna från BGPayne som kommit! Tjohoo.... men liiite besviken blev jag. Det fattades 5 st "Bazill Ruby Slipper" papper och 2st "Bazill Bling Feather Boa" *sur* Inte stod det varför de inte kommit heller... ska maila idag o kolla. En kompis ska hjälpa mig o skriva på engelska så jag inte klantar mig.

 

Här kommer bilder på delar av veckans skörd av rolig post:-)

post080807 (3)

MHV Augusti:-)

  • Kit med blommor, brads, knappar och band i härligt gröna färger från Panduro Hobby
  • Zig penna Hyacint
  • clearstamps by Rhonna Farrer "Butterfly"
  • Lila magic mesh
  • en påse blandat med brads, bling och öljetter
  • samt ett kort med hello kitty (tror jag det är på framsidan)

post080807 (4)

Fina clearstampsen

post080807

Inköp från Bgpayne. Olika bazillpapper. och ett julpapperkit med 36 papper i 12 olika mönster samt en efterlängtad EMBOSSFÖN!! Den kostade bara £6,99 dvs ca 90kr! Eftersom jag handlade för över £20 så fick jag fri frakt om jag tog Surface mail 90 days (såå lång tid tog det inte). Så nån extra frakt för fönen blev det ju inte.

post080807 (1) 

Jag mitt pucko tänkte inte på att i england har de andra kontakter än här... Ooops! Tur man har en pappa som är elektriker! Han ska fixa detta idag. Ska få en SVENSK stickpropp istället! Tack pappsen!!

post080807 (2)

De har 3 faser i england, här är det bara 2!

Inga kommentarer: