torsdag 14 augusti 2008

Ny bloggstil!

Och jag är riktigt nöjd kan jag säga! Ska finnas en liten blå lapp i vänstra hörnet på bloggen, klickar ni där så kan ni också förnya er blogg. Men vad jag fattar så funkar det bara med bl0gger.

Har städat o donat ikväll. Farmor kom in o hjälpte till lite. Så jag fick i ordning på alla kläder o sängkläder... det blev 1 ÖVERFULL sopsäck med sängkläder o kläder som jag ska få iväg till tippen. Känner mig stolt att jag sorterat ut det mesta på egen hand, jag är en sån där spara som sparar på all onödig skit ni vet... men nu har en massa slängts! Sköönt! Har nog aldrig haft så fina garderober *flin*

Håller på plockar in fortfarande i scrapgarderoben/skåpet. Farmor tyckte jag gjorde ett smart drag som tog den garderoben som blev tom efter Peters kläder till Scrapförvaring. Tycker jag med att det var.

scrapgarderob

Fortfarande inte klart... men en bra bit påväg... ingen jättebra bild fick jag till heller... men det kommer bättre bilder när allt e klart!

4 kommentarer:

lenislenis.blogg.se sa...

Snygg din blogg blivit!
Åh så roligt att inreda din scrapgarderob, där har du plats till mkt!!

Milla sa...

Vilken fin blogg du fick!
Och scrapgarderoben, lyxigt ;). Där får du en bra överblick på dina saker.

Ha det så bra!

bittan sa...

hej på dig...tack för alla snälla ord du skrivit i min blogg...själv är jag urdålig på sånt *skäms*...men jag hoppas att ditt liv ordnar upp sig oxå...inte för att mitt gjort det ..än...men nu ska jag försöka "rycka" upp mig...kanske inte ska skriva för personligt här men jag råder dig o peter att gå till familjerådgivningen.( ja jag har egen erfarenhet av det)..ha det så bra o sköt om er...
KRAM från Bittan

anna sa...

skönt när man städat ut gammalt onödigt skräp! :)