tisdag 19 augusti 2008

Scrapliftat Cia

På hobbyhusets forum hade Cia lagt ut veckans utmaning.. man skulle lifta valfri persons kort eller Lo. Jag hittade den här i Cias blogg när jag var inne o kikade runt lite.

Och här har ni mitt resultat:-)

2 months

Inspirerades av HELA hennes Lo i princip.den runda formen och blommorna o texten som går runt bilden och färgen blå... sen upptäckte jag att vi använt likadana brads i blommorna... LUSTIGT!! Jag tittade inte ens på bradsen förrän efteråt nu! Lon är i 6*6.

På fotot är Walther 2 månader gammal. Ingen kan tro att han var sjuk, han var så förkyld o hade RS-virus. Ändå hade han ett leende på läpparna.

2 kommentarer:

Cia sa...

Men Å vad överraskad och glad jag blev att du valt en LO just från mina :-)

Du har gjortet jättebra jobb och din LO är sååå fin och Walther sååå söt.

Ska även plocka med mig awarden!
TACK!
Kram Cia

ronjabus/Anna sa...

Åh så sött! Jätte fin!