fredag 29 augusti 2008

Tagbook!

Har suttit ikväll o gjort en "Tagbook" till min "mamma" Ruth. Beskrivning finns nedan:

Hon är ju bara sååå duktig som gjort denna filmen, finns fler olika filmer hon gjort med massa snygga saker:-)

är nöjd med resultatet. Inte alls svårt o göra men det tog sin lilla tid men då har jag pratat i telefon, ätit, tvättat o suttit här emellan också.

Här är mitt resultat:

tagbookruth tagbookruth (1) tagbookruth (2) tagbookruth (3) tagbookruth (4)

God natt på er alla!

6 kommentarer:

Cornelia sa...

Inte den modell jag hade förväntat mej, men jättefin!
tänk, vad glad hon kommer att bli!!!

Ammi sa...

Jättefin!!!

Milla sa...

Den var jättefin. Hon kommer att bli jätteglad!

Ha det så bra!

Kramar

Ulwa sa...

Hej!
Vilken rolig idé. Ditt album blev jätte fint. Visst är Dawns videor fantastiska?! Nu ska jag sätta mig ner och göra ett eget tagalbum. Tack för inspirationen!
MVH Ulwa

nessaja sa...

vad snyggt..verkar ju himla enkelt att göra..men jag blir så borta när det gäller måtten...vad e dom svenska måtten tro??

Lotta sa...

Om hon inte blir glad så du BYT mamma :)
Jättefint !!!!!!!!!