fredag 8 augusti 2008

Tungt, ledsamt, ensamt o jobbigt :-(

Det är så tungt nu efter separationen o inte gör det mig mkt bättre när Walther har åkt till sin pappa. Så ensamt o tyst! Vet inte hur många gånger jag kikat in i hans rum o undrat vart han är innan jag kommit på "herregud, han är hos Peter"! Jag grät när Peter och Walther åkte förut. Men han måste få vara med sin pappa också så enkelt är det. Han har rätt till det. Skriver om allt som hänt mellan oss här, uppdaterar i princip varje dag o lättar mitt blödande hjärta!

Fick ett tokryck att röja ur Peters garderob ikväll. Har en massa scrapsaker överallt som inte har en plats egentligen, allt hamnar på skrivbordet och hur jag än försöker lägga det så det ser ordning ut så blir det rörigt igen DIREKT! Så nu åker en hel del in i garderoben. Lätt o få tag i allt ändå.

Imorgon ska jag till min kära "mamma" Ruth. Vi ska äta o dricka gott o så skulle vi åkt till Olstorp o dansat till The Refreshments men så kom vi på att vi tar sista chansen att se "Mamma Mia" på bio istället. Känns bättre. Känner inte för att gå ut o dansa, blir bara uppbjuden av en massa karlar och så repas allt upp igen som har hänt. 

omorganisation

Nästan tom garderob, några pärmar har flyttat in än så länge...

omorganisation (1)

Här MÅSTE röjas!!

Bilder på min nya förvaring kommer senare... och nu har ju Cia fått hem min scrapväska också så den ska hämtas en dag när jag har tillgång till bil eller chaufför! Ännu mera förvaring då juh! PERFEKT!!!

8 kommentarer:

Kada sa...

TACK snälla du för den RAK jag fick igår - att du orkar tänka på mej mitt i allt som händer runt dej är fantastiskt!!!

Många kramar, Kada

zαηуα sa...

Ville bara skicka dig många varma styrkekramar. Nu vet jag ju inte vad som hänt dig, men att separera är så tungt..speciellt när man har barn. Det känns om man skall gå under, och aldrig bli glad igen. Men..det gör man faktiskt..jag lovar dig vännen. *massor av kramar*

Milla sa...

Tungt du har det nu vännen! Men det kommer bättre tider... Lovar!

Lill killen kommer snart hem igen så du får rå om honom.

Skickar styrkekramar till dig *kramar*

Ha det gott!

Malin sa...

Åh jag läste om separationen...så jobbigt=( Försökte kika in på din andra blogg men den var lösenordsskyddad så jag skriver här istället=) Ta och laga en riktigt brakmiddag och gör en rejäl eferrätt! Sen gör du en hårinpackning och en ansiktsmask, spiller upp ett glas vin och sätter dej framför teven och se en riktigt bra film med sällskap av choklad! Kanske du blir på bättre humör =)

Kram!

ronjabus/Anna sa...

Ser fram emot vad du har köpt för väska :-) Hoppas på en bild i bloggen!

Karma sa...

Tittar in här hos dig, nu var det ett tag sedan sist. Förstod här i inlägget att du har separerat, förstår att du känner det tungt, ledsamt, ensamt o jobbigt. Hoppas på att du snart kan känna dig starkare! Kram från Malin

Jenniiz sa...

Förstår att du har det extra jobbigt nu, vet hr dt är - var själv där ör exakt 5 år sedan med banens pappa.

Skickar många varma styrke kramar till dig och Walther.

Landstoken sa...

Röj ut gammal skit så ska du se att livet ser ljusare ut snart

"det är bättre med ensam ensamhet , än ensamhet när man är två"
Kram
Helena