onsdag 6 augusti 2008

We Dare you vecka 26

Ligger fortfarande efter... men snart är jag ikapp. Vecka 26 skulle vi scrappa om våra begär... har jag några sådana?? Jodå nåt finns det väl... SCRAPBOOKING tex har man med sina saker på semestern så nog tusan är man beroende då eller??

wedareyouv26

"Jag är beroende av scrapsaker, scrapbookingforum, scrapbookingshopping. Ja allt som har med scrappbooking att göra! Jag kan absolut inte låta bli dessa scrappiga saker eller vem kan egentligen det om man är beroende? Är även beroende av godis och Choklad!"

2 kommentarer:

Hantverk & Pyssel sa...

Hej!

Jag har startat en ny blogg där man själv skriver inlägg när man har något nytt inlägg att visa upp på sin egen blogg. På så sätt finns det en samlingsplats för alla Hantverk & Pysselbloggar, samt att bloggarna får fler besökare!
Hjärtligt välkommen!

ronjabus/Anna sa...

Snyggt! Skönt att det är fler som inte har kommit i kapp än ;-)