tisdag 30 september 2008

Förgrömmade Onge

Walther klev upp 5,30 o stod o sjöng, dansa o spelade på sitt dragspel i mitt sovrum. Tog ifrån han dragspelet o sa att han skulle vara tyst då det ändå är minst 3 grannar som troligen hör han. Jag vill då inte väcka mina grannar. Fick Walther o lägga sig hos mig. Han somnade om och jag med. Vid strax före halv nio hörde jag dunkade ljud o Walther småprata här inne, trodde han höll på med sin buss då jag hört han innan att han höll på med den. Men ikke, MINA STÄMPELDYNOR!! Han har förstört min "ColorBox Fluid Chalk Inkpad" med 9 höstfärger. Han hade färg från midjan o nedåt förutom där blöjan suttit, blev ett bad för Walthers del. Men fick inte bort all färg ändå. Så jag tog min stämpelrengöring och fick bort det mesta, lite kvar på benen o nån fläck på magen är det kvar. Kanske inet det bästa o ta stämpelrengöring o rengöra han med, men bättre än inget, han ska ju till dagis i eftermiddag och sen ska han till Peter ikväll. Skulle verkligen behövt dessa höstfärger till Walthers inbjudningskort... hade en ide i min skalle... får se hur man löser det nu... det löser sig nog... får väl försöka hitta några liknande färger på mässan i Tibro den 1 november.

Nu ska jag ordna frukost till oss.

kram

Inga kommentarer: