söndag 7 september 2008

Lite kvällspyssel

Har pysslat lite ikväll efter att Walther somnat (19,30) och jag sett på "Ensam Mamma Söker" på tv3. Min moster ringde och sa att hon skulle ha kalas på fredag kl 18, hon fyller år. Sen ska ju min kusin ha kalas på söndag kl 16. Kusinens kort är klart. Men mosters kort hade jag inte tanke på och tur att hon sa i telefon att hon fyllde 45 för jag fick för mig att hon fyllde 44! jaja.. har totat ihop ett kort ikväll iaf till henne... är väl sisådär nöjd. Men det duger! I LILA! Undras om Lena gillar det? Tror jag nog hon gör.

Ska strax lägga mig. Tänkte cykla fram till familjecentralen och vara med på Unga Mammor imorgon förmiddag med Walther. Sen börjar jag jobba kl 16. Och jag sak ha Snobben över natt på jobbet igen.. tjohoo!

Han och Ruth har varit här idag. Jättekul har det varit... jag hade laddat kamerabatterierna... gissa hur många foton jag tog?? INTE ETT ENDA!! Jaja strunt samma! Får fota i helgen istället på kalasen. Ska ha Walther i helgen också. Egentligen är det Peters helg. Men han har haft honom denna + förra helgen och vi ska ju på två kalas då. Han fick ju ha han denna helgen eftersom hans syster gifte sig igår.

Här kommer kortet till Lena:

grattislena Framsidan Bokstäverna o siffrorna är grungeboards som jag chalkat. fjärilarna är rubons. Blommorna är köpta från BG Payne. Stämpeln är ju såklart MAGNOLIA!

grattislena1 Insidan, hela kortet fick inte riktigt plats i scannern, så lite av kanterna försvann tyvärr.

grattislena2 Baksidan. Stämpel med mitt namn och hemsideadress. Har stämplat en ängel inuti också och färglagt med promarkers.

Tjingelingen!!

9 kommentarer:

lenislenis sa...

Klart hon måste bli glad för det fina kortet! Jag älskar lila (och jag heter ju oxå lena ;-) )

Milla sa...

Vilka fina kort du gjort sen jag var inne sist!
Lena kommer att bli jätteglad. Lila är ju såååå snyggt.

Va söt vovven är!

Ha det bäst

Kramar

Veronica sa...

Jättefint kort!

Den lilla ängeln på baksidan är ju hur söt som helst! Varifrån kommer den?

Zarine sa...

Kortet var jätte fint, hon kommer säkert att bli glad för det!

Cath. sa...

Vilket fint kort! Lila är snyggt!
Ha det gott!

Ulwa sa...

Hej!

det var verkligen ett fint kort du har gjort. Hon måste bli så glad, det skulle jag ha blivit.
Hälsningar Ulwa

Ulrica... sa...

Åhh såå snyggt kort! =) Du är grym!

Ha det bäst, kram

Lisbet sa...

Jätteläckert kort i svår färg. Men det fixade du galant. Söt ängel också.

Ellis sa...

Vilken fin stämpel med din egen hemsideadress på, någon sådan vore ju toppen att ha! =)
Kram