fredag 12 september 2008

MHV September.

Är med i 2 MHV denna månad.

Har fått mina... men inte fått iväg till mina... MÅSTE skicka idag... har ett paket till som ska skickas till färgswappen... sorry Jessica att jag inte skickat det... det ligger o väntar i hyllan!

mhvseptemberpysselkulan mhvseptemberpysselkulan (1)MHV September på Svensk Scrapbooking. Ett ursnyggt kort (från MHV Pysselkulan) och 3 st Magnoliastämplar: stubbe, svamp och ett paket (tror jag det är). såååå söta iaf... Tack snälla du... vem du nu är!

mhvseptemberssMHV September Pysselkulan. Ett jättefint kort från MHV Svensk Scrapbooking), bunt mönstrade papper, jättefina, 3 Olika band. Brads (blommor och stora runda), små plastdetaljer att trä band igenom och filtblommor. Tack snälla du... vem du nu är!

Jag blandade ihop kort o presenter så et blev lite fel *skäms* Men jag hoppas ni fattar mina beskrivningar...

3 kommentarer:

Jessica (JezzzA) sa...

Oj vad mycket fint du har fått...

Cornelia sa...

Men... kan inte du komma hit och visa mej hur sjutton man får till ärmarna?! *ler* Det blev bara skrutt å så blev jag trött på alltihop... ;-(

Tack för rar kommentar!

Milla sa...

Va mycket fint det var härinne!!
Tänker på er i dag.

Kram kram